Řešení potíží s vyplněním žádosti
V případě neadekvátní odezvy vyjadřovacího portálu společnosti GEOVAP spol. s r.o. (např. při zákresu dotčeného území) prosím proveďte výmaz mezipaměti (cache) svého prohlížeče.
Postup pro nejpoužívanější prohlížeče na platformě MS Windows naleznete níže:
Mozilla Firefox
1. V hl. menu prohlížeče zvolte nabídku „Historie“
2. Dále vyberte nabídku „Vymazat nedávnou historii…“
3. Pro „Časové období mazání:“ zvolte variantu „Vše“, v sekci „Historie“ zaškrtněte „Mezipamět“ a klikněte na tlačítko „OK“
Google Chrome
1. V hl. menu prohlížeče zvolte „Další nástroje“ a „Vymazat údaje o prohlížení…“
2. V záložce „Rozšířená nastavení“ jako „Časové období“ vyberte „Od počátku věků“, dále zaškrtněte „Obrázky a soubory v mezipaměti“ a klikněte na tlačítko „Vymazat data“
Microsoft Edge
1. V hl. menu prohlížeče zvolte „Nastavení“
2. V kategorii „Ochrana osobních údajů, vyhledávání a služby“ v sekci „Vymazat údaje o procházení“ klikněte na tlačítko „Zvolit položky k vymazání“
3. Jako „Časový rozsah“ vyberte „Za celou dobu“, zaškrtněte „Obrázky a soubory uložené v mezipaměti“ a klikněte na tlačítko „Vymazat“
Opera
1. V hl. menu prohlížeče zvolte „Historie“ a „Vymazat údaje o prohlížení“
2. V záložce „Rozšířené“ jako „Časové období“ vyberte „Od počátku věků“, dále zaškrtněte „Obrázky a soubory z cache“ a klikněte na tlačítko „Vymazat data“
Poznámka: V závislosti na použité verzi a lokálním nastavení daného prohlížeče se návod může mírně odlišovat.